Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Розділ 4. Методика навчання розв’язування задач у 3–4 класах
-
Методика узагальнення і систематизація знань учнів про прості задачі на початку навчального року в 3 класі
-
Складання і розв’язування обернених задач до простої задачі
-
Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів; задачі на кратне порівняння
-
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані в непрямій формі
-
Методика ознайомлення учнів із групами взаємопов’язаних величин
-
Ціна, кількість, вартість
-
Інші взаємопов’язані величини
-
Методика роботи з простими задачами на знаходження частини від числа та числа за величиною його частини
-
Методику роботи з простими задачами на час (знаходження тривалості події, знаходження часу початку або часу закінчення події)
-
Узагальнення і систематизація знань учнів про складені задачі на початку навчального року в 3 класі
-
Складання та розв’язування обернених задач до складених
-
Складені задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів
-
Задачі, які містять частини
-
Методика навчання розв’язування задач на знаходження трьох чисел за трьома сумами
-
Зміст і методика підготовчої роботи до введення задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків або часток та обернених до них
-
Ознайомлення із задачами на різницеве або кратне порівняння двох добутків та оберненими до них задачами
-
Методика розв’язування задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох часток та обернених до них задач
-
Методика ознайомлення і формування в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного
-
Четверте пропорційне. Зміна однакової величини. 3 клас
-
Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного, які розв’язуються способом знаходження однакової величини — способом зведення до одиниці
-
Задачі на подвійне зведення до одиниці
-
Методика навчання розв’язування задач на спільну роботу
-
Методика ознайомлення із задачами, які містять величини: швидкість, час і подоланий шлях
-
Методика навчання розв’язування задач на спільну роботу
-
Методика ознайомлення із задачами на спільну роботу, у яких спільна продуктивність праці являє собою різницю продуктивностей двох виконавців
-
Методика навчання розв’язування задач на одночасний рух двох тіл у різних напрямках
-
Методика роботи над задачами на рух на етапі формування вміння розв’язувати задачі
-
Методика роботи над задачами на неодночасний рух
-
Методика зіставлення задач на рух та задач на спільну роботу
-
Методика роботи над задачами на рух в одному напрямку
-
Методика роботи над задачами на рух за течією та проти течії річки
-
Методика узагальнення і систематизація знань учнів про складені задачі на початку навчального року в 4 класі
-
Методика роботи над складеними задачами, які містять дроби
-
Навчання розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного
-
Навчання розв’язування задач на пропорційне ділення
-
Дослідження задач на пропорційне ділення за допомогою зміни однакової величини
-
Методика навчання розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями
-
Дослідження задач на знаходження невідомого за двома різницями засобом зміни однакової величини
-
Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці за допомогою складання і розв’язування інших обернених задач
Методика розв’язування задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох часток та обернених до них задач
Методика розв’язування задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох часток та обернених до них задач