Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Розділ 4. Методика навчання розв’язування задач у 3–4 класах
-
Методика узагальнення і систематизація знань учнів про прості задачі на початку навчального року в 3 класі
-
Складання і розв’язування обернених задач до простої задачі
-
Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів; задачі на кратне порівняння
-
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані в непрямій формі
-
Методика ознайомлення учнів із групами взаємопов’язаних величин
-
Ціна, кількість, вартість
-
Інші взаємопов’язані величини
-
Методика роботи з простими задачами на знаходження частини від числа та числа за величиною його частини
-
Методику роботи з простими задачами на час (знаходження тривалості події, знаходження часу початку або часу закінчення події)
-
Узагальнення і систематизація знань учнів про складені задачі на початку навчального року в 3 класі
-
Складання та розв’язування обернених задач до складених
-
Складені задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів
-
Задачі, які містять частини
-
Методика навчання розв’язування задач на знаходження трьох чисел за трьома сумами
-
Зміст і методика підготовчої роботи до введення задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків або часток та обернених до них
-
Ознайомлення із задачами на різницеве або кратне порівняння двох добутків та оберненими до них задачами
-
Методика розв’язування задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох часток та обернених до них задач
-
Методика ознайомлення і формування в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного
-
Четверте пропорційне. Зміна однакової величини. 3 клас
-
Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного, які розв’язуються способом знаходження однакової величини — способом зведення до одиниці
-
Задачі на подвійне зведення до одиниці
-
Методика навчання розв’язування задач на спільну роботу
-
Методика ознайомлення із задачами, які містять величини: швидкість, час і подоланий шлях
-
Методика навчання розв’язування задач на спільну роботу
-
Методика ознайомлення із задачами на спільну роботу, у яких спільна продуктивність праці являє собою різницю продуктивностей двох виконавців
-
Методика навчання розв’язування задач на одночасний рух двох тіл у різних напрямках
-
Методика роботи над задачами на рух на етапі формування вміння розв’язувати задачі
-
Методика роботи над задачами на неодночасний рух
-
Методика зіставлення задач на рух та задач на спільну роботу
-
Методика роботи над задачами на рух в одному напрямку
-
Методика роботи над задачами на рух за течією та проти течії річки
-
Методика узагальнення і систематизація знань учнів про складені задачі на початку навчального року в 4 класі
-
Методика роботи над складеними задачами, які містять дроби
-
Навчання розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного
-
Навчання розв’язування задач на пропорційне ділення
-
Дослідження задач на пропорційне ділення за допомогою зміни однакової величини
-
Методика навчання розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями
-
Дослідження задач на знаходження невідомого за двома різницями засобом зміни однакової величини
-
Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці за допомогою складання і розв’язування інших обернених задач
Дослідження задач на пропорційне ділення за допомогою зміни однакової величини
Дослідження задач на пропорційне ділення за допомогою зміни однакової величини