Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Розділ 4. Методика навчання розв’язування задач у 3–4 класах
- Методика узагальнення і систематизація знань учнів про прості задачі на початку навчального року в 3 класі
- Складання і розв’язування обернених задач до простої задачі
- Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів; задачі на кратне порівняння
- Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані в непрямій формі
- Методика ознайомлення учнів із групами взаємопов’язаних величин
- Ціна, кількість, вартість
- Інші взаємопов’язані величини
- Методика роботи з простими задачами на знаходження частини від числа та числа за величиною його частини
- Методику роботи з простими задачами на час (знаходження тривалості події, знаходження часу початку або часу закінчення події)
- Узагальнення і систематизація знань учнів про складені задачі на початку навчального року в 3 класі
- Складання та розв’язування обернених задач до складених
- Складені задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів
- Задачі, які містять частини
- Методика навчання розв’язування задач на знаходження трьох чисел за трьома сумами
- Зміст і методика підготовчої роботи до введення задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків або часток та обернених до них
- Ознайомлення із задачами на різницеве або кратне порівняння двох добутків та оберненими до них задачами
- Методика розв’язування задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох часток та обернених до них задач
- Методика ознайомлення і формування в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного
- Четверте пропорційне. Зміна однакової величини. 3 клас
- Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного, які розв’язуються способом знаходження однакової величини — способом зведення до одиниці
- Задачі на подвійне зведення до одиниці
- Методика навчання розв’язування задач на спільну роботу
- Методика ознайомлення із задачами, які містять величини: швидкість, час і подоланий шлях
- Методика навчання розв’язування задач на спільну роботу
- Методика ознайомлення із задачами на спільну роботу, у яких спільна продуктивність праці являє собою різницю продуктивностей двох виконавців
- Методика навчання розв’язування задач на одночасний рух двох тіл у різних напрямках
- Методика роботи над задачами на рух на етапі формування вміння розв’язувати задачі
- Методика роботи над задачами на неодночасний рух
- Методика зіставлення задач на рух та задач на спільну роботу
- Методика роботи над задачами на рух в одному напрямку
- Методика роботи над задачами на рух за течією та проти течії річки
- Методика узагальнення і систематизація знань учнів про складені задачі на початку навчального року в 4 класі
- Методика роботи над складеними задачами, які містять дроби
- Навчання розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного
- Навчання розв’язування задач на пропорційне ділення
- Дослідження задач на пропорційне ділення за допомогою зміни однакової величини
- Методика навчання розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями
- Дослідження задач на знаходження невідомого за двома різницями засобом зміни однакової величини
- Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці за допомогою складання і розв’язування інших обернених задач
Натисніть на кнопку ліворуч, щоб перейти до матеріалів за темою.
Здійснюючи завантаження, Ви приймаєте умови ліцензійного договору.