Описи класів графічних компонентів містить модуль:
Позначте одну правильну відповідь.
tkinter
randint
turtle
Який з операторів створює вікно програми?
root.mainloop()
root.title('Графічна програма')
root.geometry('250x150')
root = Tk()
Який з операторів запускає головний цикл обробки подій?
root.title ('Графічна програма')
Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?
Позначте всі правильні відповіді.
config()
pack()
place()
grid()
Які властивості можна задати при створенні об’єкта label?
font
text
name
command
Установіть відповідність між операторами (1–4) і їх призначенням (А–Г).
Label(root, text = 'Hello World!',
lab.config(text = 'Новий рядок')
lab.place(x = 50, y = 30)
Створення порожнього вікна програми
Створення віджета класу Label
Розміщення об’єкта у вікні
Зміна значення атрибуту об’єкта
Установіть відповідність між назвами методів віджетів (1–4) і їх призначенням (А–Г).
place(x, y)
destroy()
winfo_viewable()
Відобразити віджет у вікні з указанням позиції розташування елемента
З’ясувати, чи видимий об’єкт у вікні
Знищити віджет
Змінити властивості віджета
Відновіть порядок операторів, які потрібні для створення вікна програми.
root.geometry('300x100')
from tkinter import*