§ 26. Об’єкти, їх властивості та методи

Тест 26. Об’єкти, їх властивості та методи

  • Час: 00:00/01:00:00
  • Питання: 0/8
  1. Клас — це:

    Позначте одну правильну відповідь.

    (Кількість балів 1.00)

  2. Успадкування — це:

    Позначте одну правильну відповідь.

    (Кількість балів 1.00)

  3. Позначте рядок, у якому наведено заголовок конструктора класу.

    Позначте одну правильну відповідь.

    (Кількість балів 1.00)

  4. Позначте основні принципи об’єктно-орієнтованого програмування.

    Позначте всі правильні відповіді.

    (Кількість балів 1.50)

  5. Список параметрів при виклику метода __init__ список атрибутів у заголовку метода повинні мати однакові:

    Позначте всі правильні відповіді.

    (Кількість балів 1.50)

  6. Установіть відповідність між поняттями (1–4) і їх означеннями (А–Г).

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        Клас

      • 2

        Об’єкт

      • 3

        Метод __init__

      • 4

        Параметр self

      • А

        конструктор класу

      • Б

        екземпляр певного класу

      • В

        перший параметр у списку усіх параметрів методу __init__, потрібний для зв’язку з конкретним об’єктом

      • Г

        опис об’єктів певного типу

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  7. Складіть правильні висловлювання.

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        Атрибути класу — це

      • 2

        Описати конкретний об’єкт означає

      • 3

        Метод __init__

      • 4

        Опис класу розташовується

      • А

        імена змінних, в яких зберігаються значення властивостей об’єктів

      • Б

        автоматично виконується при створенні кожного нового екземпляра на базі класу

      • В

        визначити для нього значення атрибутів

      • Г

        на початку коду програми

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  8. Установіть відповідність між фрагментами коду (1–4) і їх призначенням (А–Г).

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

           

      • 2

           

      • 3

           

      • 4

           

      • А

        Опис класу-нащадка

      • Б

        Створення екземпляра класу-нащадка

      • В

        Опис базового класу

      • Г

        Виклик методу класу-нащадка

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту
оберіть один з варіантів: