Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Розділ 3. Методика вивчення звичайних дробів
- Методику введення понять третина, чверть, п’ята, шоста частини
- Очікувані результати вивчення звичайних дробів
- Завдання на ділення цілого на рівні частини та виділення кількох із них, метою яких є формування поняття про дріб
- Формування уявлення про дроби, які дорівнюють 1; дроби, менші від 1 та дроби, більші за 1
- Порівняння дробів із чисельником 1; порівняння дробів з однаковими знаменниками
- Завдання підвищеної складності
- Завдання на підготовку учнів до розуміння основної властивості дробу
- Система підготовчих завдань до введення правила знаходження числа за величиною його дробу
- Прості задачі на визначення, яку частину одне число становить від іншого
Натисніть на кнопку ліворуч, щоб перейти до матеріалів за темою.
Здійснюючи завантаження, Ви приймаєте умови ліцензійного договору.