Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Розділ 2. Методика навчання нумерації чисел та арифметичних дій із числами
- Узагальнення та систематизація знань і вмінь учнів із нумерації чисел у межах 100; суті арифметичних дій додавання і віднімання; прийомів додавання і віднімання
- Методика дослідження таблиці множення числа 5
- Приклад складання таблиці ділення з числом 5
- Очікувані результати навчання нумерації трицифрових чисел
- Методика ознайомлення з множенням і діленням круглого числа на одноцифрове, а також круглого числа на кругле
- Очікувані результати навчання усних прийомів додавання і віднімання в межах 1000
- Способи усних обчислень при додаванні і відніманні чисел у межах 100
- Множення і ділення з числами 1 і 0
- Методика узагальнення і систематизації нумерації чисел у межах 1000 на початку навчального року
- Методика узагальнення і систематизації знань учнів щодо арифметичних дій додавання і віднімання, множення і ділення
- Методика узагальнення і систематизації прийомів додавання і віднімання чисел у межах 1000
- Методика узагальнення і систематизації прийомів позатабличного множення та ділення
- Формування вміння виконувати письмове ділення на одноцифрове число
- Очікувані результати навчання усної та письмової нумерації багатоцифрових чисел
- Очікувані результати навчання додавання і віднімання багатоцифрових чисел
- Методика актуалізації множення та ділення числа на розрядну одиницю
Натисніть на кнопку ліворуч, щоб перейти до матеріалів за темою.
Здійснюючи завантаження, Ви приймаєте умови ліцензійного договору.