«Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 2 (Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т.)
Автори: Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т.
Теми курсу
| Абетка поведінки та безпеки | розпочати роботу | ||
| Інформація та повідомлення | розпочати роботу | ||
| Дії з інформацією | розпочати роботу | ||
| Що таке символи і як їх кодувати | розпочати роботу | ||
| Українські орнаменти | розпочати роботу | ||
| Як винайшли комп’ютер | розпочати роботу | ||
| Комп’ютер та його складові | розпочати роботу | ||
| Як працювати з клавіатурою | розпочати роботу | ||
| Робочий стіл комп’ютера | розпочати роботу | ||
| Що таке файл і папка | розпочати роботу | ||
| Що таке інтернет | розпочати роботу | ||
| Безпека в інтернеті | розпочати роботу | ||
| Що важливо знати про інтернет | розпочати роботу | ||
| Що таке текстовий редактор | розпочати роботу | ||
| Об’єкти текстового документа | розпочати роботу | ||
| Як вводити текст | розпочати роботу | ||
| Як редагувати текст | розпочати роботу | ||
| Як працювати із фрагментами тексту | розпочати роботу | ||
| Як форматувати текст | розпочати роботу | ||
| Як вставити зображення в текстовий документ | розпочати роботу | ||
| Що таке електронні освітні ресурси | розпочати роботу | ||
| Що таке інформаційна модель | розпочати роботу | ||
| Що таке комп’ютерна презентація | розпочати роботу | ||
| Як працювати зі слайдами презентації | розпочати роботу | ||
| Як працювати з текстовими об’єктами | розпочати роботу | ||
| Як працювати з графічними об’єктами | розпочати роботу | ||
| Як створити презентацію-фотоальбом | розпочати роботу | ||
| Команди і виконавці. Алгоритми | розпочати роботу | ||
| Як подаються алгоритми | розпочати роботу | ||
| Середовище програмування Скретч | розпочати роботу | ||
| Як створювати програми в середовищі Скретч | розпочати роботу | ||
| Як переміщуватися сценою | розпочати роботу | ||
| Логічні висловлювання | розпочати роботу | ||
| Відкриваємо секрети програмування | розпочати роботу | ||
| Веселі фізкультхвилинки | розпочати роботу | ||