«Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 2 (Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т.)
Автори: Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т.
Теми курсу
Абетка поведінки та безпеки | розпочати роботу | ||
Інформація та повідомлення | розпочати роботу | ||
Дії з інформацією | розпочати роботу | ||
Що таке символи і як їх кодувати | розпочати роботу | ||
Українські орнаменти | розпочати роботу | ||
Як винайшли комп’ютер | розпочати роботу | ||
Комп’ютер та його складові | розпочати роботу | ||
Як працювати з клавіатурою | розпочати роботу | ||
Робочий стіл комп’ютера | розпочати роботу | ||
Що таке файл і папка | розпочати роботу | ||
Що таке інтернет | розпочати роботу | ||
Безпека в інтернеті | розпочати роботу | ||
Що важливо знати про інтернет | розпочати роботу | ||
Що таке текстовий редактор | розпочати роботу | ||
Об’єкти текстового документа | розпочати роботу | ||
Як вводити текст | розпочати роботу | ||
Як редагувати текст | розпочати роботу | ||
Як працювати із фрагментами тексту | розпочати роботу | ||
Як форматувати текст | розпочати роботу | ||
Як вставити зображення в текстовий документ | розпочати роботу | ||
Що таке електронні освітні ресурси | розпочати роботу | ||
Що таке інформаційна модель | розпочати роботу | ||
Що таке комп’ютерна презентація | розпочати роботу | ||
Як працювати зі слайдами презентації | розпочати роботу | ||
Як працювати з текстовими об’єктами | розпочати роботу | ||
Як працювати з графічними об’єктами | розпочати роботу | ||
Як створити презентацію-фотоальбом | розпочати роботу | ||
Команди і виконавці. Алгоритми | розпочати роботу | ||
Як подаються алгоритми | розпочати роботу | ||
Середовище програмування Скретч | розпочати роботу | ||
Як створювати програми в середовищі Скретч | розпочати роботу | ||
Як переміщуватися сценою | розпочати роботу | ||
Логічні висловлювання | розпочати роботу | ||
Відкриваємо секрети програмування | розпочати роботу | ||
Веселі фізкультхвилинки | розпочати роботу | ||