«Всесвітня історія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти (Гісем О. В., Мартинюк О. О.)

«Всесвітня історія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Автори: Гісем О. В., Мартинюк О. О.
Теми курсу
§ 2. Створення нової системи міжнародних відносин | розпочати роботу | ||
§ 3. Формування біполярного світу | розпочати роботу | ||
Практичне заняття. Процес демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.: причини, специфіка, наслідки | розпочати роботу | ||
§ 4. Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи | розпочати роботу | ||
§ 5. Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи | розпочати роботу | ||
§ 6. США та Канада | розпочати роботу | ||
§ 7. Велика Британія та Франція | розпочати роботу | ||
§ 8. ФРН та Італія | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом I. Облаштування повоєнного світу та розділом II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства | розпочати роботу | ||
§ 9. Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940-х — першій половині 1950-х рр | розпочати роботу | ||
§ 10. Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр | розпочати роботу | ||
§ 11. Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр | розпочати роботу | ||
§ 12. Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст | розпочати роботу | ||
Практичне заняття. Вплив політичних процесів у СРСР на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945—1991 рр. | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси | розпочати роботу | ||
§ 13. Японія | розпочати роботу | ||
§ 14. Китай | розпочати роботу | ||
§ 16. Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання | розпочати роботу | ||
§ 17. Країни Африки | розпочати роботу | ||
Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку | розпочати роботу | ||
§ 19. Міжнародні відносини в 1950—1980-ті рр | розпочати роботу | ||
§ 20. Завершення «холодної війни» Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст | розпочати роботу | ||
Практичне заняття. Війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом V. Міжнародні відносини | розпочати роботу | ||
§ 21. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки | розпочати роботу | ||
Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом VI. Повсякденне життя і культура | розпочати роботу | ||