«Всесвітня історія (профільний рівень)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти (Гісем О. В., Мартинюк О. О.)

«Всесвітня історія (профільний рівень)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти

Автори: Гісем О. В., Мартинюк О. О. 

Теми курсу

Розділ I. Облаштування повоєнного світу. Розділ II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства. § 7—8. США та Канада розпочати роботу
§ 9—10. Велика Британія та Франція розпочати роботу
§ 11—12. ФРН та Італія розпочати роботу
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом I. Облаштування повоєнного світу та розділом II. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства розпочати роботу
Розділ III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси § 13. Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940-х — першій половині 1950-х рр. розпочати роботу
§ 14. Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр. розпочати роботу
§ 15. Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр. розпочати роботу
§ 16—17. Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст. розпочати роботу
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом III. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси розпочати роботу
Розділ IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку. § 18. Японія розпочати роботу
§ 19. Китай розпочати роботу
§ 21. Близькосхідний конфлікт та спроби його врегулювання розпочати роботу
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом IV. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку розпочати роботу
Розділ V. Міжнародні відносини. § 28—29. Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст. розпочати роботу
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом V. Міжнародні відносини розпочати роботу
Розділ VI. Повсякденне життя і культура. § 30—31. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки розпочати роботу
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом VI. Повсякденне життя і культура розпочати роботу
Загальна хронологія подій розпочати роботу
Перед відвідуванням сайту
оберіть один з варіантів: