Нова українська школа: український правопис у системі формування орфографічної компетентності в учнів початкової школи (Автори: Воскресенська Н. О., Коновалова М. В., Літвінова І. М., Якименко О. О.)

У посібнику зібрані рекомендації щодо способів формування орфографічної компетентності в учнів початкової школи з застосуванням правил українського правопису. Наведено правила орфографії та пунктуації, запропоновано різноманітні форми роботи для їх опанування та застосування на практиці на різних етапах навчання. Для вчителів початкових класів та всіх, хто працює з дітьми молодшого шкільного віку для формування в них орфографічної компетентності.
Фрагмент посібника для ознайомлення
Електронні матеріали до посібника
Правила перенесення слів із рядка на рядок | розпочати роботу | ||
Уживання ь для позначення м’яких приголосних звуків | розпочати роботу | ||
Уживання буквосполучень ьо, йо | |||
Позначення подовжених приголосних звуків | розпочати роботу | ||
Уживання апострофа | розпочати роботу | ||
Велика буква у власних назвах | розпочати роботу | ||
Написання букв е, и в ненаголошених складах | розпочати роботу | ||
Написання слів із буквами на позначення дзвінких і глухих приголосних у кінці складу | розпочати роботу | ||
Правопис префіксів пре-, при-, пере- | |||
Правопис префіксів роз-, без- | розпочати роботу | ||
Правопис префіксів з-, с- | |||
Апостроф після префіксів | |||
Написання не з дієсловами | |||
Іменник | |||
Форми давального й місцевого відмінків іменників чоловічого й жіночого роду із закінченням -а (-я) | розпочати роботу | ||
Орудний відмінок іменників жіночого роду із закінченням -а (-я) | |||
Родовий відмінок іменників чоловічого роду з нульовим закінченням | |||
Давальний і місцевий відмінки іменників чоловічого роду з нульовим закінченням | |||
Орудний відмінок іменників чоловічого роду | |||
Орудний відмінок іменників жіночого роду з нульовим закінченням | |||
Закінчення іменників у називному і місцевому відмінках множини | |||
Прикметник | розпочати роботу | ||
Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- | |||
Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників | |||
Числівник | розпочати роботу | ||
Правопис найуживаніших числівників | |||
Займенник | |||
Правопис особових займенників | |||
Дієслово | |||
Правопис особових закінчень дієслів | |||
Правопис дієслів на -ся | |||
Прислівник | |||
Правопис найуживаніших прислівників | |||
Уживання розділових знаків | |||
Уживання розділових знаків у кінці речення | |||
Опанування правил у початкових класах | |||
Кома між однорідними членами речення | |||
Розділові знаки при звертанні | |||