«Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (Частина 1) (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)

«Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (Частина 1) (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)

Теми курсу

Частина 1
Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 (с. 4–5)
розпочати роботу
Узагальнюємо знання про арифметичні дії із числами (с. 6–7) розпочати роботу
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента (с. 8–9) розпочати роботу
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання чисел у межах 1000 (с. 10–11) розпочати роботу
Узагальнюємо прийоми усного множення і ділення чисел у межах 1000 (с. 13–14) розпочати роботу
Досліджуємо задачі (с. 16–17) розпочати роботу
Досліджуємо ділення з остачею (с. 18–19) розпочати роботу
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності (с. 22) розпочати роботу
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною (с. 23) розпочати роботу
Узагальнюємо знання про частини цілого (с. 24) розпочати роботу
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 1. Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі) розпочати роботу
Ознайомлюємось із письмовим прийомом множення (с. 29–30) розпочати роботу
Ознайомлюємось із розв’язуванням задач на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (с. 33–34) розпочати роботу
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (с. 35–36) розпочати роботу
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами (с. 37–38) розпочати роботу
Ознайомлюємось із письмовим діленням на одноцифрове число (с. 39–40) розпочати роботу
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с. 41–42) розпочати роботу
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с.45–46) розпочати роботу
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с. 47–48) розпочати роботу
Ознайомлюємось з алгоритмом письмового ділення (с. 49–50) розпочати роботу
Ознайомлюємось із письмовими множенням і діленням на кругле число (с. 51–52) розпочати роботу
Досліджуємо задачі (с. 61) розпочати роботу
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (с. 64–65) розпочати роботу
Ділимо на двоцифрове число (с. 68–69) розпочати роботу
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення) розпочати роботу
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел (с. 74) розпочати роботу
Лічимо тисячами (с. 75-76) розпочати роботу
Лічимо в межах багатоцифрових чисел (с. 75-76) розпочати роботу
Розв’язуємо задачі (с. 79) розпочати роботу
Утворюємо багатоцифрові числа різними способами (с. 82–83) розпочати роботу
Порівнюємо багатоцифрові числа (с. 85–86) розпочати роботу
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу чисел (с. 87–88) розпочати роботу
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел (с. 89–90) розпочати роботу
Виконуємо арифметичні дії з круглими числами (с. 92–93) розпочати роботу
Виконуємо арифметичні дії з іменованими числами (с. 98) розпочати роботу
Множимо і ділимо круглі числа (с. 99) розпочати роботу
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 3. Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел) розпочати роботу
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами (с.106–107) розпочати роботу
Додаємо і віднімаємо іменовані числа (с. 108–109) розпочати роботу
Розв’язуємо задачі (с. 112–113) розпочати роботу
Ознайомлюємось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху (с. 117-118) розпочати роботу
Розв'язуємо прості задачі з величинами подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 121-122) розпочати роботу
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 123) розпочати роботу
Розв'язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 124) розпочати роботу
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 4. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа) розпочати роботу
Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення (с. 131) розпочати роботу
Перед відвідуванням сайту
оберіть один з варіантів: