«Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (Частина 1) (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)

«Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (Частина 1) (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Теми курсу
Частина 1 Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 (с. 4–5) |
розпочати роботу | ||
Узагальнюємо знання про арифметичні дії із числами (с. 6–7) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента (с. 8–9) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання чисел у межах 1000 (с. 10–11) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо прийоми усного множення і ділення чисел у межах 1000 (с. 13–14) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі (с. 16–17) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо ділення з остачею (с. 18–19) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності (с. 22) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною (с. 23) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо знання про частини цілого (с. 24) | розпочати роботу | ||
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 1. Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі) | розпочати роботу | ||
Ознайомлюємось із письмовим прийомом множення (с. 29–30) | розпочати роботу | ||
Ознайомлюємось із розв’язуванням задач на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (с. 33–34) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (с. 35–36) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами (с. 37–38) | розпочати роботу | ||
Ознайомлюємось із письмовим діленням на одноцифрове число (с. 39–40) | розпочати роботу | ||
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с. 41–42) | розпочати роботу | ||
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с.45–46) | розпочати роботу | ||
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с. 47–48) | розпочати роботу | ||
Ознайомлюємось з алгоритмом письмового ділення (с. 49–50) | розпочати роботу | ||
Ознайомлюємось із письмовими множенням і діленням на кругле число (с. 51–52) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі (с. 61) | розпочати роботу | ||
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (с. 64–65) | розпочати роботу | ||
Ділимо на двоцифрове число (с. 68–69) | розпочати роботу | ||
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел (с. 74) | розпочати роботу | ||
Лічимо тисячами (с. 75-76) | розпочати роботу | ||
Лічимо в межах багатоцифрових чисел (с. 75-76) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі (с. 79) | розпочати роботу | ||
Утворюємо багатоцифрові числа різними способами (с. 82–83) | розпочати роботу | ||
Порівнюємо багатоцифрові числа (с. 85–86) | розпочати роботу | ||
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу чисел (с. 87–88) | розпочати роботу | ||
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел (с. 89–90) | розпочати роботу | ||
Виконуємо арифметичні дії з круглими числами (с. 92–93) | розпочати роботу | ||
Виконуємо арифметичні дії з іменованими числами (с. 98) | розпочати роботу | ||
Множимо і ділимо круглі числа (с. 99) | розпочати роботу | ||
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 3. Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами (с.106–107) | розпочати роботу | ||
Додаємо і віднімаємо іменовані числа (с. 108–109) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі (с. 112–113) | розпочати роботу | ||
Ознайомлюємось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху (с. 117-118) | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо прості задачі з величинами подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 121-122) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 123) | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 124) | розпочати роботу | ||
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 4. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення (с. 131) | розпочати роботу | ||