«Біологія» підручник для 9 класу з поглибленим вивченням біології закладів загальної середньої освіти (Авторський колектив: Задорожний К.М., Рудич М.В., Безроднова О.В.)

Електронні матеріали до підручника
Вступ § 1. Біологія як наука. Рівні організації живих систем |
розпочати роботу | ||
Тестування за темою «Вступ» | розпочати роботу | ||
Тема 1. Хімічний склад клітини та біологічні молекули § 2. Речовини живих організмів. Неорганічні сполуки |
розпочати роботу | ||
§ 3. Органічні молекули. Біополімери | розпочати роботу | ||
§ 4. Білки. Структурна організація білків | розпочати роботу | ||
§ 5. Функції білків. Ферменти | розпочати роботу | ||
§ 6. Вуглеводи та ліпіди | розпочати роботу | ||
§ 7. Нуклеїнові кислоти | розпочати роботу | ||
§ 8. Макроергічні сполуки. Молекулярні мотори | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 1 «Хімічний склад клітини та біологічні молекули» | розпочати роботу | ||
Тема 2. Структура клітини § 9. Методи дослідження клітин |
розпочати роботу | ||
§ 10. Структура клітини. Клітинні мембрани | розпочати роботу | ||
§ 11. Органели клітин | розпочати роботу | ||
§ 12. Різноманіття клітин | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 2 «Структура клітини» | розпочати роботу | ||
Тема 3. Принципи функціонування клітини § 13. Обмін речовин та енергії в клітинах. Розщеплення речовин |
розпочати роботу | ||
§ 14. Клітинне дихання | розпочати роботу | ||
§ 15. Фотосинтез | розпочати роботу | ||
§ 16. Хемосинтез | розпочати роботу | ||
§ 17. Синтетичні процеси в клітинах та організмах | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 3 «Принципи функціонування клітини» | розпочати роботу | ||
Тема 4. Збереження та реалізація спадкової інформації § 18. Гени. Будова генів |
розпочати роботу | ||
§ 19. Геноми | розпочати роботу | ||
§ 20. Реалізація спадкової інформації. Транскрипція та дозрівання РНК | розпочати роботу | ||
§ 21. Генетичний код. Трансляція | розпочати роботу | ||
§ 22. Реплікація та репарація ДНК | розпочати роботу | ||
§ 23. Ділення клітин. Клітинний цикл. Мітоз | розпочати роботу | ||
§ 24. Мейоз. Рекомбінація ДНК. Генетичне та епігенетичне спадкування | розпочати роботу | ||
§ 25. Розмноження живих організмів | розпочати роботу | ||
§ 26. Статеві клітини та запліднення | розпочати роботу | ||
§ 27. Закономірності індивідуального розвитку. Життєві цикли | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 4 «Збереження та реалізація спадкової інформації» | розпочати роботу | ||
Тема 5. Закономірності успадкування ознак § 28. Генотип та фенотип. Алелі. Методи генетичних досліджень |
розпочати роботу | ||
§ 29. Закони Менделя | розпочати роботу | ||
§ 30. Ознака як результат взаємодії генів | розпочати роботу | ||
§ 31. Зчеплене успадкування і кросинговер | розпочати роботу | ||
§ 32. Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю | розпочати роботу | ||
§ 33. Форми мінливості | розпочати роботу | ||
§ 34. Мутації | розпочати роботу | ||
§ 35. Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування | розпочати роботу | ||
§ 36. Сучасні методи молекулярної генетики | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 5 «Закономірності успадкування ознак» | розпочати роботу | ||
Тема 6. Еволюція органічного світу § 37. Розвиток еволюційних поглядів та докази еволюції |
розпочати роботу | ||
§ 38. Популяція організмів як одиниця еволюції | розпочати роботу | ||
§ 39. Еволюційні фактори | розпочати роботу | ||
§ 40. Механізми видоутворення | розпочати роботу | ||
§ 41. Питання походження життя | розпочати роботу | ||
§ 42. Історичний розвиток життя | розпочати роботу | ||
§ 43. Еволюція людини. Основні етапи | розпочати роботу | ||
§ 44. Еволюція людини. Механізми антропогенезу | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 6 «Еволюція органічного світу» | розпочати роботу | ||
Тема 7. Біорізноманіття § 45. Основи еволюційної філогенії та систематики |
розпочати роботу | ||
§ 46. Основні групи організмів. Макросистема органічного світу | розпочати роботу | ||
§ 47. Основні еукаріотичні таксони | розпочати роботу | ||
§ 48. Поняття про вид. Концепції виду | розпочати роботу | ||
§ 49. Класифікація та номенклатура | розпочати роботу | ||
§ 50. Міжнародні кодекси номенклатур | розпочати роботу | ||
§ 51. Міжнародні банки генетичної інформації. Пошукові системи | розпочати роботу | ||
§ 52. Різноманітність органічного світу | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 7 «Біорізноманіття» | розпочати роботу | ||
Тема 8. Надорганізмові біологічні системи § 53. Екосистема. Різноманітність екосистем |
розпочати роботу | ||
§ 54. Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах | розпочати роботу | ||
§ 55. Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори | розпочати роботу | ||
§ 56. Стабільність екосистем та причини її порушення | розпочати роботу | ||
§ 57. Біосфера як цілісна система | розпочати роботу | ||
§ 58. Захист та збереження біосфери | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 8 «Надорганізмові біологічні системи» | розпочати роботу | ||
Тема 9. Різноманітність біоти України та принципи і підходи до її збереження § 59. Природні зони України |
розпочати роботу | ||
§ 60. Червона та Зелена Книги України | розпочати роботу | ||
§ 61. Природно-заповідний фонд України. Основи заповідної справи | розпочати роботу | ||
§ 62. Національні парки, біосферні та природні заповідники | розпочати роботу | ||
§ 63. Заказники та пам’ятки природи | розпочати роботу | ||
§ 64. Збереження біорізноманіття в штучних умовах | розпочати роботу | ||
§ 65. Проблеми біологічних інвазій | розпочати роботу | ||
§ 66. Екосистеми та ландшафти України особливого значення | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 9 «Різноманітність біоти України та принципи і підходи до її збереження» | розпочати роботу | ||
Тема 10. Біорізноманітність Українського Полісся § 67. Українське Полісся. Біота |
розпочати роботу | ||
§ 68. Українське Полісся. Природні комплекси | розпочати роботу | ||
§ 69. Українське Полісся. Охорона біорізноманіття | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 10 «Біорізноманітність Українського Полісся» | розпочати роботу | ||
Тема 11. Біорізноманітність лісостепу § 70. Лісостеп. Біота |
розпочати роботу | ||
§ 71. Лісостеп. Природні комплекси | розпочати роботу | ||
§ 72. Лісостеп. Охорона біорізноманіття | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 11 «Біорізноманітність лісостепу» | розпочати роботу | ||
Тема 12. Біорізноманітність українських степів § 73. Український степ. Біота |
розпочати роботу | ||
§ 74. Український степ. Природні комплекси | розпочати роботу | ||
§ 75. Український степ. Охорона біорізноманіття | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 12 «Біорізноманітність українських степів» | розпочати роботу | ||
Тема 13. Біорізноманітність Українських Карпат § 76. Українські Карпати. Біота |
розпочати роботу | ||
§ 77. Українські Карпати. Природні комплекси | розпочати роботу | ||
§ 78. Українські Карпати. Охорона біорізноманіття | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 13 «Біорізноманітність Українських Карпат» | розпочати роботу | ||
Тема 14. Біорізноманітність Гірського Криму § 79. Гірський Крим. Біота |
розпочати роботу | ||
§ 80. Гірський Крим. Природні комплекси | розпочати роботу | ||
§ 81. Гірський Крим. Охорона біорізноманіття | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 14 «Біорізноманітність Гірського Криму» | розпочати роботу | ||
Тема 15. Біорізноманітність Чорного та Азовського морів § 82. Моря України. Біота |
розпочати роботу | ||
§ 83. Моря України. Природні комплекси | розпочати роботу | ||
§ 84. Моря України. Охорона біорізноманіття | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 15 «Біорізноманітність Чорного та Азовського морів» | розпочати роботу | ||
Тема 16. Біологія як основа біотехнології та медицини § 85. Одомашнення рослин та тварин |
розпочати роботу | ||
§ 86. Поняття про селекцію | розпочати роботу | ||
§ 87. Традиційні та сучасні біотехнології | розпочати роботу | ||
§ 88. Генетично модифіковані організми | розпочати роботу | ||
§ 89. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині | розпочати роботу | ||
Тестування за темою 16 «Біологія як основа біотехнології та медицини» | розпочати роботу | ||
Узагальнення | |||
§ 90. Основні загальні властивості живих систем | розпочати роботу | ||