«Біологія» підручник для 8 класу з поглибленим вивченням біології закладів загальної середньої освіти (авт. Задорожний К. М., Рудич М. В.)

«Біологія» підручник для 8 класу з поглибленим вивченням біології закладів загальної середньої освіти (авт. Задорожний К. М., Рудич М. В.)
Теми курсу
ВСТУП § 1. Організм людини та його вивчення | розпочати роботу | ||
§ 2. Клітини і тканини організму людини | розпочати роботу | ||
§ 3. Органи та фізіологічні системи | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми «Вступ» | розпочати роботу | ||
Тема 1. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини § 4. Обмін речовин та його забезпечення | розпочати роботу | ||
§ 5. Їжа та її компоненти | розпочати роботу | ||
§ 6. Раціональне харчування та проблеми порушення обміну речовин | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 1 «Обмін речовин» | розпочати роботу | ||
Тема 2. Обмін речовин та травлення § 7. Будова травної системи | розпочати роботу | ||
§ 8. Робота травної системи. Ротова порожнина і шлунок | розпочати роботу | ||
§ 9. Робота травної системи. Кишечник | розпочати роботу | ||
§ 10. Робота травної системи. Регуляція | розпочати роботу | ||
§ 11. Проблеми травної системи | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 2 «Обмін речовин та травлення» | розпочати роботу | ||
Тема 3. Дихання § 12. Будова дихальної системи | розпочати роботу | ||
§ 13. Робота дихальної системи. Дихальні рухи і газообмін | розпочати роботу | ||
§ 14. Робота дихальної системи. Регуляція | розпочати роботу | ||
§ 15. Проблеми дихальної системи | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 3 «Дихання» | розпочати роботу | ||
Тема 4. Транспорт речовин § 16. Внутрішнє середовище організму. Лімфа та лімфообіг | розпочати роботу | ||
§ 17. Кров. Зсідання крові | розпочати роботу | ||
§ 18. Кровоносні судини. Кровообіг | розпочати роботу | ||
§ 19. Будова і функції серця | розпочати роботу | ||
§ 20. Робота серця | розпочати роботу | ||
§ 21. Проблеми транспортної системи | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 4 «Транспорт речовин» | розпочати роботу | ||
Тема 5. Виділення. Терморегуляція § 22. Будова видільної системи | розпочати роботу | ||
§ 23. Робота видільної системи | розпочати роботу | ||
§ 24. Проблеми видільної системи | розпочати роботу | ||
§ 25. Шкіра та її похідні | розпочати роботу | ||
§ 26. Тепловий баланс і терморегуляція | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 5 «Виділення. Терморегуляція» | розпочати роботу | ||
Тема 6. Опора та рух § 27. Будова опорно-рухової системи. Скелет | розпочати роботу | ||
§ 28. Будова і ріст кісток. З’єднання кісток | розпочати роботу | ||
§ 29. Будова опорно-рухової системи. М’язи | розпочати роботу | ||
§ 30. Будова і робота м’язів | розпочати роботу | ||
§ 31. Розвиток і проблеми опорно-рухової системи. Постава | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 6 «Опора та рух» | розпочати роботу | ||
Тема 7. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система § 32. Нейрони. Будова та функціонування | розпочати роботу | ||
§ 33. Будова та робота нервової системи. Рефлекторні дуги | розпочати роботу | ||
§ 34. Центральна нервова система. Спинний мозок | розпочати роботу | ||
§ 35. Центральна нервова система. Головний мозок | розпочати роботу | ||
§ 36. Соматична нервова система | розпочати роботу | ||
§ 37. Вегетативна нервова система | розпочати роботу | ||
§ 38. Проблеми нервової системи | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 7 «Нервова система» | розпочати роботу | ||
Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи § 39. Сенсорні системи людини. Будова аналізаторів | розпочати роботу | ||
§ 40. Зорова сенсорна система. Будова | розпочати роботу | ||
§ 41. Зорова сенсорна система. Сприйняття зображення | розпочати роботу | ||
§ 42. Сенсорні системи слуху і рівноваги | розпочати роботу | ||
§ 43. Сенсорні системи смаку і нюху | розпочати роботу | ||
§ 44. Сенсорні системи руху, дотику, температури і болю | розпочати роботу | ||
§ 45. Проблеми сенсорних систем | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 8 «Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи» | розпочати роботу | ||
Тема 9. Вища нервова діяльність § 46. Процеси вищої нервової діяльності | розпочати роботу | ||
§ 47. Рефлекси та інстинкти | розпочати роботу | ||
§ 48. Мова. Навчання та пам’ять | розпочати роботу | ||
§ 49. Мислення та свідомість | розпочати роботу | ||
§ 50. Сон. Біоритми | розпочати роботу | ||
§ 51. Психофізіологічні особливості і формування особистості | розпочати роботу | ||
§ 52. Вплив токсичних речовин на нервову систему і поведінку | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 9 «Вища нервова діяльність» | розпочати роботу | ||
Тема 10. Регуляція функцій організму § 53. Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція | розпочати роботу | ||
§ 54. Гуморальна регуляція. Гормони | розпочати роботу | ||
§ 55. Ендокринна система | розпочати роботу | ||
§ 56. Гіпоталамо-гіпофізарна система. Взаємодія регуляторних систем | розпочати роботу | ||
§ 57. Імунна система та імунітет. Алергії | розпочати роботу | ||
§ 58. Інфекційні захворювання та їх профілактика | розпочати роботу | ||
§ 59. Здоровий спосіб життя | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 10 «Регуляція функцій організму» | розпочати роботу | ||
Тема 11. Розмноження та індивідуальний розвиток людини § 60. Будова репродуктивних систем | розпочати роботу | ||
§ 61. Робота репродуктивних систем. Менструальний цикл | розпочати роботу | ||
§ 62. Запліднення і визначення статі. Спадковість і спадкові захворювання | розпочати роботу | ||
§ 63. Ембріональний розвиток | розпочати роботу | ||
§ 64. Постембріональний розвиток | розпочати роботу | ||
§ 65. Проблеми репродуктивної системи | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 11 «Розмноження та індивідуальний розвиток людини» | розпочати роботу | ||
Тема 12. Адаптація і виживання людини за екстремальних умов § 66. Лімітуючи фактори навколишнього середовища | розпочати роботу | ||
§ 67. Стрес, адаптація і акліматизація. Виживання за екстремальних умов | розпочати роботу | ||
§ 68. Принципи фізіологічної регуляції в екстремальних умовах | розпочати роботу | ||
§ 69. Системи захисту людини за екстремальних умов | розпочати роботу | ||
Тестове завдання до теми 12 «Адаптація і виживання людини за екстремальних умов» | розпочати роботу | ||
Узагальнення | розпочати роботу | ||
Словник | розпочати роботу | ||