Досліджуємо форми об’єктів |
| розпочати роботу |
Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення |
| розпочати роботу |
Вивчаємо геометричні фігури |
| розпочати роботу |
Досліджуємо ознаки об’єктів |
| розпочати роботу |
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною |
| розпочати роботу |
Лічимо від 1 до 10 |
| розпочати роботу |
Визначаємо кількість об’єктів |
| розпочати роботу |
Визначаємо порядковий номер об’єкта |
| розпочати роботу |
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою |
| розпочати роботу |
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 1 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 2 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 3 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 4 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 5 |
| розпочати роботу |
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо |
| розпочати роботу |
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю |
| розпочати роботу |
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання |
| розпочати роботу |
Зображуємо додавання і віднімання схематично |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 6 |
| розпочати роботу |
Порівнюємо числа (с. 24) |
| розпочати роботу |
Досліджуємо склад числа 6 |
| розпочати роботу |
Повторюємо числа 1–6 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо за числовим променем |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо в межах 6 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 7 |
| розпочати роботу |
Порівнюємо числа (с. 30) |
| розпочати роботу |
Повторюємо числа 1–7 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 8 |
| розпочати роботу |
Порівнюємо числа (с. 34) |
| розпочати роботу |
Досліджуємо склад числа 8 |
| розпочати роботу |
Повторюємо числа 1–8 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число і цифру 9 |
| розпочати роботу |
Порівнюємо числа (с. 38) |
| розпочати роботу |
Досліджуємо склад числа 9 |
| розпочати роботу |
Повторюємо числа 1–9 |
| розпочати роботу |
Вивчаємо число 10 |
| розпочати роботу |
Порівнюємо числа (с. 42) |
| розпочати роботу |
Досліджуємо склад числа 10 |
| розпочати роботу |
Перевіряємо свої досягнення (с. 44) |
| розпочати роботу |
Повторюємо числа 1–10 |
| розпочати роботу |
Досліджуємо склад чисел першого десятка |
| розпочати роботу |
Називаємо компоненти та результат дії додавання |
| розпочати роботу |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2 |
| розпочати роботу |
Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа |
| розпочати роботу |
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0 |
| розпочати роботу |
Вчимося додавати і віднімати числа |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2 |
| розпочати роботу |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1 |
| розпочати роботу |
Відкриваємо переставний закон додавання |
| розпочати роботу |
Вимірюємо довжини відрізків |
| розпочати роботу |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо число 2 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2 |
| розпочати роботу |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2 |
| розпочати роботу |
Досліджуємо різницеве порівняння |
| розпочати роботу |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць (с. 63) |
| розпочати роботу |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць (с. 64) |
| розпочати роботу |
Дізнаємося про математичний вираз «різниця» |
| розпочати роботу |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо число 3 |
| розпочати роботу |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка |
| розпочати роботу |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа |
| розпочати роботу |
Будуємо відрізки |
| розпочати роботу |
Вивчаємо вирази на дві дії |
| розпочати роботу |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 |
| розпочати роботу |
Готуємося до вивчення задач |
| розпочати роботу |
Перевіряємо свої досягнення (с. 79) |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо число 4 (с. 80) |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо число 4 (с. 81) |
| розпочати роботу |
Знайомимося із задачею |
| розпочати роботу |
Дізнаємося про складові задачі |
| розпочати роботу |
Досліджуємо задачі |
| розпочати роботу |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4 |
| розпочати роботу |
Відкриваємо спосіб додавання та віднімання числа 5 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо число 5 |
| розпочати роботу |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5 |
| розпочати роботу |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини |
| розпочати роботу |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки |
| розпочати роботу |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 (с. 93) |
| розпочати роботу |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 (с. 94) |
| розпочати роботу |
Складаємо короткий запис задачі (с. 95) |
| розпочати роботу |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9 |
| розпочати роботу |
Складаємо короткий запис задачі (с. 98) |
| розпочати роботу |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник |
| розпочати роботу |
Віднімаємо числа другої п’ятірки |
| розпочати роботу |
Порівнюємо число і математичний вираз (с. 101) |
| розпочати роботу |
Порівнюємо число і математичний вираз (с. 103) |
| розпочати роботу |
Порівнюємо математичні вирази |
| розпочати роботу |
Вимірюємо маси предметів |
| розпочати роботу |
Вимірюємо місткості посудин |
| розпочати роботу |
Перевіряємо свої досягнення (с. 107) |
| розпочати роботу |
Записуємо задачу коротко |
| розпочати роботу |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки |
| розпочати роботу |
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа |
| розпочати роботу |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр» |
| розпочати роботу |
Утворюємо числа другого десятка |
| розпочати роботу |
Записуємо числа другого десятка (с. 115) |
| розпочати роботу |
Записуємо числа другого десятка (с. 116) |
| розпочати роботу |
Записуємо числа першої сотні |
| розпочати роботу |
Порівнюємо числа в межах 100 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні (с. 120) |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні (с. 121) |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо число 1 |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
| розпочати роботу |
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа (с. 126) |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа (с. 127) |
| розпочати роботу |
Досліджуємо задачі |
| розпочати роботу |
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване |
| розпочати роботу |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника |
| розпочати роботу |
Розв’язуємо задачі |
| розпочати роботу |
Досліджуємо складові задач |
| розпочати роботу |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел |
| розпочати роботу |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба» |
| розпочати роботу |
Визначаємо час за годинником |
| розпочати роботу |
Дізнаємося про тривалість доби |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа |
| розпочати роботу |
Визначаємо вартість товару |
| розпочати роботу |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр» |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене (с. 141) |
| розпочати роботу |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене (с. 142) |
| розпочати роботу |
Перевіряємо свої досягнення (с. 143) |
| розпочати роботу |